Ohjeet

sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Olen iloinen.

Olen iloinen siitä, kuinka hyvin Maikkola on otettu vastaan ja tilauksia on riittänyt. Siitä johtuen täälläkin on ollut aika hiljaista viimepäivät, mutta silloinhan pitää takoa kun rauta on kuuma. Kaikenlaista olen saanut tehdä:



Kuvat kertoo enemmän kun tuhat sanaa. Jostain kumman syystä mulla on tullut lähes kaikista vaatteiden kuosista joku lasten laulu mieleen ja olen niitä aina liittänyt sopiviin kuviin :)

Yritän hyödyntää kaikki kankaat mahdollisimman taloudellisesti ja käyttää pienimmätkin kankaantilkut. Roskiin en heitä mitään muuta, kuin saumurijätteen (Voisikohan senkin hyödyntää jotenkin? :)). Pieniä kankaan tilkkuja voi hyödyntää esim. housujen taskuina tai aplikaatiossa tai... Mielikuvitus on vain rajana, ja minä olen tuhonnut tilkkukasaa tekemällä lasten pikkuhousuja, niistä tulee kyllä aika söpöjä <3 
 Näitä on nyt  pieni kasa Ykkös Basaarilla myynnissä :)

-Laura-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti